social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

شنبه1403/1/18

14:39:1

81

واحدهای ارائه دهنده خدمات زیر ذره بین اداره کل استاندارد زنجان

طرح ویژه عیدانه نوروزی سازمان ملی ایران در استان زنجان، با اقدامات و فعالیت‌های انجام شده بازرسان استاندارد زنجان در محورهای ارزیابی، جمع بندی و به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، مهدی قهرمانی، مدیر کل استاندارد استان، اعلام کرد: با عنایت به سیاست‌های تحولی سازمان ملی استاندارد ایران و توجه هر چه بیشتر بر موضوع کیفیت خدمات ارائه شده به مردم شریف ایران اسلامی و همچنین در راستای تحقق ماده 17 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد که به موجب آن سازمان موظف است نسبت به ارزیابی انطباق کالاها و نیـز خدماتی که از لحاظ ایمنی، بهداشـت و سلامت عمومی حائز اهمیت است، اقدام نماید، موضوع اجرای طرح عیدانه نوروزی برای سومین سال با تمرکز بر خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان و نوروز از 15 اسفند 1402 به مدت یک ماه آغاز شده بود، به پایان رسید.
دکتر قهرمانی افزود: در این طرح 194 مرکز خدماتی که به لحاظ ایمنی بهداشت و سلامت عمومی حائز اهمیت می‌باشند شامل مراکز پذیرایی و رستوران‌ها، مرکز عمده خشکبار و شیرینی، مراکز اقامتی بین راهی، هتل‌ها و ... در سطح استان، با هماهنگی سایر دستگاه‌ها و نهادهای متولی بازرسی گردید.
وی اظهار داشت: ارزیابی انطباق مراکز یاد شده براساس استانداردهای ملی مرتبط می‌باشد و باستناد ماده 17 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، گزارش عدم انطباق‌های مشاهده شده پس از جمع بندی به دستگاه‌ها متولی مربوطه و مراجع ذی‌ربط گزارش می شود.