social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
1396/1/20 یکشنبه
برای دانلود بیانیه تواق سطح خدمت، اینجا کلیک نمایید.
برای مشاهده بیانیه توافق سطح خدمات به تفکیک هر خدمت، اینجا کلیک نمایید.
 

* اداره کل استاندارد استان زنجان به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق سامانه رسیدگی به شکایات مجهز میباشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روزهفته و 24 ساعت روز، تماس برقرار نمایید.
* به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و درصورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
* تارنمای اداره کل استاندارد زنجان بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید

*******************************************************
  •  پورتال حداقل هر هفته یکبار به جهت به روز رسانی بازنگرانی می گردد.

  •  اخبار پورتال متناسب با خبرهای موجود به روز رسانی می شوند.
  • در صورت مشاهده هرگونه مشکل لطفا با واحد انفورماتیک با شماره 33449070-33449074 و داخلی 217 یا 247 تماس حاصل فرمایید.

  • حداکثر ظرف مدت 48 ساعت نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد شد.

  •  خروج از دسترس این پورتال تقریبا صفر درصد می باشد.