دسترسی سریع

گزارش تصویری

مدیرکل استاندارد استان زنجان از واحد تولیدی ساینا بازدید کرد

در سال جهش تولید و در ادامه بازدیدهای دوره ای از واحدهای شوینده و ضدعفونی کننده، مدیر کل استاندارد استان زنجان از واحد تولیدی صنایع بعداشتی ساینا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داود کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان، در این بازدید از نزدیک از روند وضعیت تولید محصولات شوینده و ضدعفونی کننده و آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت قرار گرفت.
کارگرزاده، با بیان اینکه، کنترل و نظارت دقیق بر کیفیت تمامی محصولات تولید شده در واحدهای تولیدی استان زنجان، به طور مستمرتوسط کارشناسان و بازرسان این اداره کل انجام می شود، خاطرنشان کرد:
 باتوجه به شیوع ویروس کرونا، باید نظارت بیشتر و سختگیرانه‌ای بر رعایت بهداشت چه در امر تولید و چه در میان پرسنل شرکت انجام گیرد.

مدیرکل‌استاندارد استان‌زنجان، ضمن تاکید بر رعایت هر چه بهتر دستورالعمل‌های بهداشتی (پروتکل‌های بهداشتی)، رعایت استاندارد‌ها و تولید باکیفیت، افزود: واحدهای‌تولیدکننده ‌مواد ‌شوینده‌ و ضدعفونیکننده مشمول استاندارد اجباری و تشویقی، باید براساس معیارها و شاخص‌های استاندارد، نسبت به تولید و عرضه اقلام خود، اقدام کنند، تا از صدمه زدن به سلامت و بهداشت مردم جامعه جلوگیری شود.که تولیدات این واحد مطابق با معیارهای استاندارد بوده و بر بهبود کیفیت مستمر تولیدات و افزایش روز افزون کیفیت و مورد پسند مردم تاکید شد.
وی در ادامه بر اصل حمایت از تولیدکنندگان داخلی در کنار حفظ و استمرار نظام کیفیت در تولید فرآورده های مشمول مقررات استاندارد تاکید کرد.

شرکت صنایع بهداشتی ساینا که زیر مجموعه هلدینگ مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر است، در سال 1380 در ناحیه صنعتی شهرستان ابهر تاسیس شد. زمینه فعالیت این شرکت تهیه و تولید انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات آرایشی، بهداشتی، شیمیایی و ده ها محصول دیگر با برندهای نام آشنایی نظیر گلی، گلی پلاس، پریمکس، سپید، برف، رخشا و ارکید است که سهم قابل توجهی از بازار مصرف صنعت شوینده را در داخل کشور ایران و بازار صادراتی کشورهای همجوار به خود اختصاص داده است.

 

سایر تصاویر: