دسترسی سریع

گزارش تصویری

مدیر کل استاندارد استان زنجان:

بازدید از شرکت های تولیدی در راستای رفع موانع تولید و توسعه صنعت استان

در سال جهش تولید و به منظور بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید و تولید کنندگان استان، مدیر کل استاندارد استان زنجان، با هدف بررسی موانع و مشکلات واحدهای تولیدی، از شرکت آریا رنگ درخشان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی استاندارد استان زنجان، در سال جهش تولید و به منظور بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید و تولید کنندگان استان، داود کارگرزاده، مدیر کل استاندارد استان زنجان، با هدف بررسی موانع و مشکلات واحدهای، تولیدی از شرکت آریا رنگ درخشان بازدید کرد.
مدیر کل استاندارد استان، پس از بازدید از قسمتهای مختلف فرآیند تولید و آزمایشگاه کنترل کیفی شرکت که بعنوان بزرگترین کارخانه چاپ کاغذ استان به منظور بسته بندی و کاغذ روکش شده فعالیت می کند، نشست مشترکی با مسئولین ارشد شرکت، جهت بررسی موانع و مشکلات موجود، برگزار کرد.
سهند فلاحی، مدیر عامل شرکت آریا رنگ درخشان، همراهی اداره کل استاندارد استان را در جهت حمایت از تولید با کیفیت تولیدکنندگان استان و تسهیل امور تولید و رفع موانع و مشکلات آنها اعلام داشتند.
در ادامه با طرح چندین موضوع در خصوص تسهیل در واردات مواد اولیه این واحد تولیدی، و افزایش کیفیت تولیدات شرکتهای مشابه و مشارکت در تدوین استانداردهای ملی مربوطه ختم جلسه اعلام گردید.
 

سایر تصاویر: