دسترسی سریع

اخبار اداره کل استان زنجان بيشتر

پیام سرپرست استاندارد استان زنجان به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد

مرتضی واحدپور؛ سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان ، به مناسبت ۵ مرداد ماه، سال روز عملیات غرور آفرین مرصاد، پيامي منتشر کرد

در متن پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
(إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ)

عملیات غرور آفرین مرصاد در پنجم مرداد ماه سال ۶۷، یک شکست بزرگ و سنگین برای منافقان کوردل  و یک پیروزی بزرگ و عظیم برای رزمندگان غیور اسلام و ملت شریف ایران بود.

در عملیات مرصاد؛ اوج عزت و اقتدار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران، در عرصه بین المللی به نمایش گداشته شد و مهم ترین پیام آن حضور  مقتدرانه و به موقع مردم در دفاع از انقلاب، ارزش‌ها  و آرمان‌های آن بود که به حمد الهی، یک روز به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، تداعی کرد.
پنجم مرداد ماه، یادآور دلیرمردانی است که به وعده الهی، با حماسه افرینی ماندگار، در تنگه مرصاد، برای نابودی منافقان همت گماردند و با پاسخی دندان شکن، آخرین تلاش های مستکبران  را؛ نافرجام و به شکستی ابدی تبدیل ساختند.
اینجانب، برخود فرض می دانم؛ سال روز پیروزی سرنوشت ساز و افتخار آفرین عملیات مهم مرصاد را، به رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی، خانواده های معزز شهدا؛ جانبازان و رزمندگان غیور و جان برکف اسلام و مردم شریف ایران تبریک عرض کنم و یاد و نام شهدای این عملیات عظیم و غرور آفرین را با نثار صلوات و درودی بی کران به روح والا و بلند مرتبه آنان گرامی بداریم.