دسترسی سریع

اخبار اداره کل استان زنجان بيشتر

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان:

لازمه توسعه صادرات و تعمیق زنجیره های تولید،افزایش کیفیت کالا است

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان اعلام کرد: یکی از الزامات مهم تحقق شعار سال تولید، اشتغال آفرین و دانش بنیان، تولید کالای باکیفیت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، خلیل قاسملو، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل استاندارد استان زنجان اظهار داشت: لازمه توسعه صادرات و تعمیق زنجیره های تولید،افزایش کیفیت کالا است و اگر کالای خوبی تولید نشود، به یقین بازاری که باید ایجاد شود تا به تولید، رونق دهد را نخواهیم داشت و افزایش کیفیت کالاها باعث ایجاد رونق تجارت و در پی آن رونق تولید خواهد بود.
قاسملو با بیان اینکه نوآوری در واژه دانش بنیان مستتر است، خاطرنشان کرد: استاندارد و استانداردسازی به نوعی زمینه ورود به دانش بنیان ها را تسهیل می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان یادآورشد: در شرایط فعلی برای تحقق شعار سال نیازمند مراقبت از تولید هستیم و این واقعیت انکار ناپذیر است.
وی با بیان اینکه متاسفانه عرضه کالاهای تقلبی به دلیل شرایط اقتصادی کشور، در بازار رواج یافته است، گفت: از برندهای مرغوب سوء استفاده می شود که این هم منافع مصرف کنندگان و هم منافع تولید کنندگان را با خطر مواجه می کند.
قاسملو با تاکید بر لزوم صرف انرژی مضاعف برای شناسایی و رصد اجناس تقلبی در بازار و اطلاع رسانی لازم در این خصوص افزود: این امر باید به طور مستمر انجام شود تا هم تولید و هم بازارهای داخلی و هم خارجی از آسیب های ناشی از عرضه این کالاها در امان باشند.
در پایان این مراسم مرتضی واحدپور به عنوان سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان معرفی و از خدمات داریوش اشکانی پور، مدیرکل اسبق این اداره کل که به مقام بازنشستگی نائل شد،قدردانی شد.