دسترسی سریع

اخبار اداره کل استان زنجان بيشتر

مرتضی واحدپور سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان شد

در مراسمی با حضور سید محمود هاشمی، سرپرست مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، محمد آیینی، معاون مدیر کل هماهنگی امور استانهای سازمان ملی استاندارد ایران و خلیل قاسملو، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان، مرتضی واحدپور به عنوان سرپرست اداره کل استاندارد زنجان معرفی شد و از خدمات داریوش اشکانی پور مدیر کل اسبق تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان،  سید محمود هاشمی سرپرست مرکز ملی تایید صلاحیت ایران  در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل استاندارد استان زنجان ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام و مسوولان مبنی بر اینکه ما در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و هنوز دولت اسلامی محقق نشده است، افزود: امیدواریم دولت سیزدهم زمینه ساز شکل گیری دولت اسلامی باشد.
وی بابیان اینکه اگر بتوانیم استانداردها را مبتنی بر شایستگی های فنی، اخلاقی و رفتاری حاکم کنیم، دولت اسلامی تحقق پیدا خواهد کرد، اظهار داشت: هر جا ضعفی وجود دارد شاخص ها و استانداردها رعایت نشده چرا که این مهم در همه شئون زندگی مدنظر است.
هاشمی تصریح کرد: بخشی از علل تاخیر در شکل گیری دولت اسلامی، به عملکردهای ما بر می گردد چراکه اگر کارگزار انقلابی باشد و فرآیند انقلابی نباشد، کارکرد انقلابی هم نخواهیم داشت.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید بر توجه به توانمندیهای جوانان افزود: در این بیانیه به استفاده از ظرفیت جوانان تاکید شده است تا در امور به درستی و انقلابی پیش برود.
هاشمی یادآور شد: اجرای مقررات و استانداردهای رفتاری وقتی کنار هم قرار بگیرند، زمینه ساز تعالی می شوند و زمانیکه صحبت از استاندارد می شود، کیفیت، سلامت و رضایت عمومی در شئون زندگی مردم و تحقق انتظارات آنها را در بر می‌گیرد.
وی به رضایتمندی مردم از خدمات سازمان ملی استاندارد اشاره کرد و افزود: وقتی صحبت از رشد، توسعه و پیشرفت تجارت می شود این امر ناظر بر عملکرد استانداردهای ملی و بین المللی و مبتنی بر فرآیندها و استانداردها است.
سرپرست مرکز ملی تایید صلاحیت ایران ادامه داد: عملکرد سازمان ملی استاندارد باید تضمین کننده کیفیت و سلامت کالا و خدمات در جامعه باشد و تمام تکالیفی که بر عهده این سازمان واگذار شده  است، آنها را محقق خواهد کرد
هاشمی بر لزوم ارتقای و جهش فعالیت های اداره کل استاندارد استان زنجان تاکید و خاطرنشان کرد: مدیریت این استان در دست اساتید دانشگاهی است و این دانشگاهیان از تجارب و خرد لازم برخوردار هستند و به تعالی استان کمک می‌کنند تا این مهم رخ دهد.

در این مراسم از زحمات داریوش اشکانی‌پور، مدیرکل سابق استاندارد استان که به مقام بازنشستگی نایل شدند، تقدیر و مرتضی واحدپور به‌ عنوان سرپرست جدید استاندارد استان زنجان معرفی شد

سایر تصاویر: