دسترسی سریع

اخبار اداره کل استان زنجان بيشتر

برگزاری پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره انجمن مدیران کنترل کیفیت استان زنجان

پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن مدیران کنترل کیفیت و مسئولین فنی صنایع استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، در ابتدای این جلسه داریوش اشکانی پور، مدیر کل استاندارد استان، به ارزش نهادن به جایگاه مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی پرداخت و نقش آنها را در کنترل هر چه بهتر فرآورده های تولیدی بسیار با اهمیت دانست.
اشکانی پور اظهار کرد: مدیران کنترل کیفیت به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط هستند و ضروریست در تمامی دوره های آموزشی حوزه تخصصی خود حضوری پر رنگ داشته باشند.
مینویی رئیس هیات مدیره دوره چهارم انجمن مدیران کنترل کیفیت استان، پیش از شروع انتخابات، به شرح فعالیت ها و اقدامات انجام شده این انجمن پرداخت و اعلام کرد: برای بهبود شرایط مالی و نیز دانش و تجربه مدیران کنترل کیفیت تلاش خواهیم کرد که در این راه  مستحکم تر از قبل قدم برداریم و شعار اصلی ما امید مسیر ما و پیروزی از آن ماست.
در ادامه جلسه انتخابات دوره پنجم برگزار شد و کاندیداها نیز به معرفی شرح سوابق و خدمات خود پرداختند که بر اساس آرای به دست آمده، آقایان علیرضا مینویی(رئیس انجمن)، عبدالکریم سهیلی (نایب رئیس انجمن)و خانم ها شعله عطایی، پریوش قادری نیا و فرنوش تاجبخش به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره شرکت انتخاب شدند و خانم فاطمه خرمی راد نیز به عنوان بازرس اصلی انجمن برگزیده شد.

سایر تصاویر: