دسترسی سریع

اخبار اداره کل استان زنجان بيشتر

مدیر کل استاندارد استان زنجان از شرکت تجهیز نیروی زنگان بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داریوش اشکانی پور مدیر کل استاندارد استان، در بازدید از خطوط تولید و آزمایشگاه واحد تولیدی تجهیز نیروی زنگان، که اولین واحد تولید کننده روغن ترانسفورماتور در ایران است، اعلام کرد: با عنایت به تحقق شعار سال که به نام سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است، در تلاش هستیم که با حمایت همه جانبه از تولید کنندگان آنان را در این مسیر پر پیچ و خم یاری رسانیم.
اشکانی پور افزود: تولید محصول باکیفیت اصلی ترین گزینه برای رعایت حقوق مصرف کننده است که واحد تولیدی تجهیز نیروی زنگان با توانایی و تکیه بر دانش فنی متخصصین توانا، آزمایشگاه پیشرفته و از همه مهمتر تعهد و سخت کوشی تمام پرسنل در این عرصه موفق بوده است.
در پایان این بازدید، پروانه کاربرد نشان استاندارد فرآورده گریس پایه لتیم به واحد تولیدی اعطا شد.
شركت تجهيز نيروی زنگان، تولیدکننده انواع روانکارها، فعالیت خود را از سال 1379 در شهرك صنعتي شماره يك زنجان، با نام تجاری TNZ آغاز کرد. این واحد تولیدی انواع محصولات روانکاری مورد استفاده در صنایع خودرویی، صنعتی و دریایی را در لیست تولیدات روزانه خود دارد و در حال حاضر دارای 9 پروانه کاربرد نشان استاندارد برای محصولات تولیدی خود است.
 

سایر تصاویر: