دسترسی سریع

گزارش تصویری

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زنجان :

در شناساندن استاندارد و منافع آن به مردم، باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود

داریوش اشکانی پور، مدیر کل استاندارد استان زنجان با آیت اله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان زنجان، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داریوش اشکانی‌پور، دردیدار با آیت اله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان زنجان، با بیان اینکه؛ سازمان استاندارد، چه در بخش نظارتی و چه در بحث تولیدی و خدماتی مسئولیت های متعددی را به عهده دارد،  افزود: اداره کل استاندارد استان نیز، همکاری و فعالیت بسیاری خوب و مطلوبی را در تمامی سطوح مرتبط با استاندارد و کیفیت، چه با واحدهای تولیدی و خدماتی و چه با ارگان‌های نظارتی مربوطه دارد،که مایه مباهات است.
اشکانی پور، با ابراز اینکه؛ همکاران این اداره کل همیشه خود را هدایت‌گر تولید کننده و حامی مصرف‌کننده می داند،تاکید کرد: در جایی که سلامت و ایمنی مردم مطرح است به هیچ عنوان با کسی تعارف نداریم و سلامت و ایمنی مردم به غنوان خط قرمز استاندارد محفوظ است.   
آیت الله خاتمی، با بیان اینکه، سلامت و ایمنی مردم، از ضروریات بسیار مهم زندگی ما است، عنوان کرد: اداره کل استاندارد با توجه به جایگاه حساس خود، باید در شناساندن نقش استاندارد و فواید و منافع ان به مردم، از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استفاده کند و نسبت به توجیه مردم در این زمینه، با تمام توان وابزار موجود اطلاعع رسانی اقدام کند، تا از سوی متقلبان، نسبت به اعتماد و ایمان مردم خدشه‌ای وارد نشود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان زنجان، یاد آور شد:؛ استاندارد و کیفیت هم از نظر اقتصادی و هم از نظر  سلامت و ایمنی به نفع مردم است، که باید این باورمهم، به طرق مختلف در بین آحاد مردم تقویت شود و این امر جزء از مسیر با اطلاع رسانی دقیق و شفاف امکان‌پذیر نخواهد بود.
در ادامه، آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان زنجان، حضور داریوش اشکانی پور را به عنوان"مدیرکل استاندارد استان زنجان" مایه خرسندی و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، آرزوی موفقیت در انجام وظابف محوله را خواستارشد.