دسترسی سریع

گزارش تصویری

بازدید نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از اداره کل استاندارد استان زنجان

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه ایشان، روز پنج شنبه مورخ 19 تیر 99، از بخش های اداری و فنی اداره کل استاندارد استان زنجان، بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه ایشان، از بخش های اداری و فنی اداره کل استاندارد استان زنجان، بازدید بعمل آوردند.
طاهری، ضمن بازدید از بخش های مختلف این اداره کل، از نزدیک از پتانسیل و ظرفیت اداره کل و روند انجام آزمون فرآورده های تولیدی استان و آزمایشگاه های اداره کل قرار گرفت.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از خدمات مدیران و کارکنان استاندارد و حمایت از مقوله کیفیت و استاندارد در سال جهش تولید، اعلام آمادگی کرد، چنانچه قوانین و مواردی مانع استاندارد و استانداردسازی تولیدات و صنایع شود، از مبادی قانونی پیگیری های لازم  به عمل آورد.
 در این بازدید؛ داود کارگرزاده، مدیر کل استاندارد استان، گزارشی از عملکرد اداره کل استاندارد و اهمیت استاندارد و استاندارد سازی را ارائه و به تشریح فرآیندهای کاری این اداره کل پرداخت.
مدیر کل استاندارد استان، با اشاره به سال "جهش تولید"  عنوان کرد: یکی از پیش‌شرط‌های جهش تولید، رعایت استانداردها در کالاهای تولیدی و صادراتی است و نقش نافذ استانداردها در این راستا ملموس بوده و چنانچه تمام تولیدات داخلی با استاندارد عجین شوند، مطمئناً با جهش تولید مواجه خواهیم بود که به تعبیر دیگر، عجین شدن تولیدات داخلی با استاندارد، نخستین گام جهش تولید است.


 
 

سایر تصاویر: