دسترسی سریع

گزارش تصویری

مدیر کل استاندارد استان زنجان:

کیفیت محصولات ایرانی، مانع بزرگ ورود کالاهای قاچاق

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داریوش اشکانی پور، مدیرکل استاندارد استان، به همراه رییس اداره حقوقی اداره کل، با رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، اشکانی پور، از همکاری فی ما بین استاندارد و تعزیرات حکومتی در راستای رسیدگی به تخلفات مراکز صنفی در بازرسی های طرح طاها، فروش کالاهای فاقد علامت استاندارد و تقلبات کشف شده در اجناس غیر استاندارد خبر داد و درخواست حمایت و همراهی بیشتر این اداره کل را در بازدیدهای میدانی و کنترل بازار خواستار شد.

رضا مظفری، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان نیز در این دیدار، با تبریک انتصاب اشکانی پور به سمت مدیر کل استاندارد استان زنجان، به روابط مکمل تعزیرات حکومتی و استاندارد اشاره کرد و افزود: سازمان ملی استاندارد وظیفه حساس و مهمی  بر دوش دارد که مستقیماً با سلامت افراد جامعه در ارتباط است.
ایشان با تقدیر از کارشناسان استاندارد در کنترل هر چه بیشتر مراکز عرضه و خدمات، یکی از عوامل ورود قاچاق کالا به کشور را پایین بودن کیفیت کالا و سود آور بودن آن دانست و یادآور شد: با بالارفتن کیفیت هر چه بهتر کالاهای ایرانی، استقبال مردم از کالای تولید ایران بیشتر می شود و عملاً راه برای ورود قاچاق کالا به کشور تنگ تر می شود. 
مظفری در پایان افزود : شعب تعزیرات حکومتی استان آماده هرگونه همکاری لازم جهت رسیدگی به پرونده های ارسالی از اداره کل استاندارد برخوردار می باشد و در خصوص انجام گشت مشترک با تمامی دستگاه ذی ربط خاصه اداره کل استاندارد، از آمادگی خوب و مطلوبی برخوردار است.