دسترسی سریع

گزارش تصویری

رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان:

بسیج اساتید استان زنجان، در تمام زمینه ها، با استاندارد، همراه و همگام است

وهب جعفریان، رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان، حمید ارجمند فر، از اساتید بسیجی و مدیر کل سابق اداره استاندارد استان زنجان، به همراه جمعی از معاونین و اساتید بسیج استان، با مرتضی واحدپور، سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان، دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، در این دیدار، وهب جعفریان، مسئول سازمان بسیج اساتید استان، با اشاره به نقش حساس استاندارد، در زندگی مردم، عنوان کرد: بسیج اساتید، در تمامی زمینه های گوناگون همراه و همگام با استاندارد است و می توان با استفاده از ظرفیت هیات های علمی اندیشه ورز و حضور مدیران فعال کنونی و سابق در جلسات دو جانبه، به نتایج مطلوب تری دست یافت.
سپس حمید ارجمندفر، از اساتید بسیجی و مدیر کل سابق اداره کل استاندارد استان زنجان، تاکید کرد: سازمان و اداره کل استاندارد، در سطح کشور و استان، از اهمیت بالاو ویژه ای برخوردار است، بنابراین با توجه به مشکلات موجود در زمینه استاندارد و کیفیت، استفاده از تجارب تخصی و فنی در این حوزه و همچنین فعالیت های دفتری و میدانی، تربیت نیروی انسانی فعال، سالم و پای کار را انتظار داریم و معتقدیم، با ایجاد یک کمیته علمی برای تدوین استاندارد جدید و به روز رسانی استانداردهای قدیمی، انقلاب عظیمی در استاندارد استان و کشور رخ خواهد داد.
مرتضی واحدپور، سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان، نیز اعلام کرد: عملکرد این اداره کل، دارای دو لبه مثبت و منفی است، چرا که کوچک ترین تصمیم می تواند بسیار مثبت یا بسیار منفی عمل کند. بنابراین اداره کل، بر روی حمایت های فکری و علمی بسیج اساتید، در زمینه های تخصصی و فنی امیدوار است و من نیز مطمئن هستم اگر از ظرفیت های اساتید متخصص استان، در بحث اندازه گیری متغیرهای مربوط به استاندارد استفاده بهینه شود، به طور قطع به نتایج مطلوی تری دست خواهیم یافت.
 

سایر تصاویر: