دسترسی سریع

گزارش تصویری

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان:

نظارت مستمر بر وضعیت نازلهای پخش کننده جایگاه های CNG مستقر در استان

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان از نظارت مستمر بر نازل های پخش کننده CNG مستقر در جایگاه های CNG استان، خبر داد!

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، سیروس صارمی، سرپرست اداره کل استاندارد این استان، با اشاره به حساسیت و اهمیت ایمنی جایگاه های CNG اظهارکرد: کنترل نازلهای پخش کننده CNG همواره به صورت دوره ای، توسط بازرسان شرکت های بازرسی تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران انجام می شود.
صارمی، افزود: در سال 99، تعداد 143 آزمون از نازلهای پخش کننده CNG مستقر در استان، توسط بازرسان شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، انجام شده است، که در نتیجه این بازرسی ها 65% نازلها قبول و 35% آنها مردود شدند.
سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان،  با تأکید بر اینکه؛ جایگاه های CNG،  باید نازلهای خود را با معیارهای استاندارد، مطابقت دهند، تصریح کرد: گزارش آزمون های نازل های مردود برای بررسی و انجام اقدامات لازم به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارسال شده است تا پس از تنظیم، مجدداً مورد آزمون قرار گرفته و پس از کسب اطمینان از صحت عملکرد آنها، امکان استفاده از این پخش کننده ها فراهم شود.
وی در پایان تاکید کرد: شهروندان در صورت  مشاهده موارد مغایر با استاندارد و یا  هر گونه تخلف از سوی جایگاه دارانCNG، موضوع را از طریق سامانه 1517 "سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات اداره کل استاندارد استان زنجان" اطلاع دهند.