دسترسی سریع

گزارش تصویری

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان، با فرماندار شهرستان ابهر دیدار کرد

سیروس صارمی سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان با وجیه اله نوروزی فرماندار ابهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، در این جلسه ابتدا، امیر حاجی قربانی، رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر، به ارائه گزارشی از عملکرد استاندارد شهرستان ابهر در سال 99 پرداخت. سپس سیروس صارمی، سرپرست اداره کل استاندارد استان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و  تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، از ارتباط نزدیک استاندارد با حوزه استانداری و فرمانداری شهرستانها خبر داد که همین امر منجر به انجام بهتر رسالتی شده است که به سازمان ملی استاندارد واگذار گردیده است.
وی با اشاره بازنگری قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در سال 96، افزود: با بازنگری این قانون همکاری و همراهی بیشتر تمام دستگاههای اجرایی در زمینه استاندارد و استانداردسازی وجود دارد که همین امر منجر به مطالبه گری بیشتر مردم از استاندارد،  و دقت نظر آنها در انتخاب محصولات مصرفی استاندارد شده است، که بی شک یکی از اهداف سازمان ملی استاندارد می باشد. و قطعاً من و سایر همکاران تلاش بیشتری می کنیم که رضایت ارباب رجوع و مردم عزیز کشورمان را جلب کنیم.
صارمی در ادامه از نوروزی، فرماندار ابهر، درخواست همکاری بیشتر اصناف و کسبه، در حوزه استانداردسازی اوزان سبک و جایگاههای عرضه سوخت و CNG و استانداردسازی آسانسور مراکز دولتی و عمومی را خواستار شد.
وجیه اله نوروزی فرماندار ابهر نیز، در این جلسه، ضمن خیر مقدم و  تقدیر از حضور سرپرست استاندارد استان زنجان، در شهرستان ابهر، با اشاره به صنعتی بودن منطقه، و اولویت های شهرستان در حوزه استانداردسازی محصولات و صنایع، به بیان مشکلاتی در زمینه انجام آزمون های دوره ای وسایل توزین سبک در سطح شهر و استانداردسازی آسانسور مراکز دولتی و عمومی  پرداخت و ضرورت اطلاع رسانی بیشتر در تمام زمینه های استاندارد را خواستار شد.
وی در پایان یاد آور شد: تمامی ارگانها و اصناف شهرستان ابهر آماده هرگونه  همکاری و تعامل بیشتر با اداره استاندارد استان زنجان و شهرستان ابهر در زمینه استانداردسازی فرآورده ها و خدمات هستند.