دسترسی سریع

گزارش تصویری

دیدار سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان با مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان با مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، سیروس صارمی، سرپرست اداره کل استاندارد استان، به همراه معاون و حراست اداره کل، با رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار سیروس صارمی، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، انتصاب مظفری به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان زنجان را به ایشان تبریک گفت و از همکاری فی ما بین استاندارد و تعزیرات حکومتی در راستای رسیدگی به تخلفات مراکز صنفی در بازرسی های طرح طاها، فروش کالاهای فاقد علامت استاندارد و تقلبات کشف شده در اجناس غیر استاندارد خبر داد و حمایت و همراهی این اداره کل را در بازدیدهای میدانی قابل تقدیر دانست.
صارمی با اشاره به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، ارزیابی و ممیزی سیستمهای کیفی کشور و ارزیابی کالاهای تولید داخل و کالاهای وارداتی را یکی از مهمترین وظایف سازمان ملی استاندارد برشمرد و تلاش بر استاندارد بودن کالاها و خدمات بالاخص در حوزه صادرات را از اهداف این سازمان دانست .
رضا مظفری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان نیز در این دیدار، با خیر مقدم از حضور سرپرست استاندارد استان زنجان در این اداره کل، به روابط مکمل تعزیرات حکومتی و استاندارد اشاره کرد و آمادگی خود را در همکاری بیش از پیش با استاندارد اعلام کرد.
مظفری با اشاره به این که یکی از صلاحیت های تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلفات غیر استاندارد بودن کالاها که از اهمیت ویزه ای برخورد است، افزود : شعب تعزیرات حکومتی استان همکاری لازم را در جهت رسیدگی به پرونده های ارسالی از اداره کل استاندارد برخوردار می باشد در خصوص انجام گشت مشترک با تمامی دستگاه ذی ربط خاصه اداره کل استاندارد از آمادگی خوب و مطلوبی برخوردار است.
در این جلسه با اهداء لوح تقدیر، از زحمات و همراهی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تجلیل شد.

سایر تصاویر: