دسترسی سریع

گزارش تصویری

استاندار زنجان:

کمترین سود استاندارد، انضباط و پویایی در امور است

استاندار زنجان اظهار کرد: کمترین سود استاندارد، انضباط و پویایی در امور است

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، فتح اله حقیقی، استاندار زنجان، در اولین جلسه شورای استاندارد استان در سال 99، که در آغازین روز از هفته استاندارد در استان زنجان برگزار شد، اظهار داشت: استاندارد در تمام شئون زندگی مردم تأثیر دارد و باید ضرورت آن در جامعه تبیین شود
حقیقی، بیان داشت: آمار دقیق و استاندارد در ترکیب باهم بهره وری را ایجاد می‌کنند که عامل موفقیت بسیاری از کشورهای پیشرفته  نیز همین دو عامل است.
وی، با تاکید بر لزوم رعایت استاندارد در تمام شئون زندگی و محیط کار، افزود: هدف استاندارد، کیفی سازی امور است و باید مردم را با مزایای آن آشنا کرد، چرا که استاندارد تنها مختص به تولید و کارخانه ها نیست و با استاندارد می‌توان به افق‌های مدیریتی دست یافت.
فتح اله حقیقی، در جلسه شورای استاندارد استان، تصریح کرد: استاندارد می‌تواند افق‌های آینده را برای کشور ترسیم و روشن کند؛ که کمترین سود آن، انضباط و پویایی در امور است.
مقام‌عالی استان، استانداردسازی فعالیت‌ها در دستگاه های اجرایی استان  را امری مهم برشمرد و افزود: با استانداردسازی در جامعه  می‌توان بسیاری از مشکلات حوزه مدیریت را حل کرد و بسیار مهم است که در این مسیر نظارت‌ها جدی تر شود.
وی، ضمن تأکید بر آموزش مزایای استاندارد برای آگاهی مردم ، خطاب به کارشناسان و مدیران استان اظهار داشت: علم استاندارد، علمی است که همواره در حال تغییر و تحول است و ما نیز نباید از این تغییرات عقب بمانیم.
 

سایر تصاویر: