دسترسی سریع

گزارش تصویری

مدیر کل استاندارد استان زنجان:

استاندارد سازی و ارتقاء کیفیت، خواسته به حق مردم است

مدیرکل استاندارد استان زنجان به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان، به تشریح فعالیت های سازمانی تحت مدیریت خود پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داریوش اشکانی پور، مدیر کل استاندارد استان به مناسبت هفته کیفیت، در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان، عنوان کرد: در تمامی کارهای روزمره اصول و قوانینی وجود دارد و هر فردی بر اساس شغل خاصی که دارد برای خود ضوابطی اعمال می کند که بدون تعیین ضوابط، زندگی روال عادی خود را نخواهد داشت.
وی افزود: بر اساس استانداردهایی که خداوند بر کائنات تدوین کرده و به اجرا درآورده است، جهان روال عادی خود را طی می کند و ما نیز موظفیم اصول و ضوابطی که در جامعه تعیین شده است را اجرا کنیم. که اگر این اصول و قواعد وجود نداشته باشد کل جامعه به چالش کشیده می شود.
اشکانی پور در ادامه با اشاره به شعار امسال روز جهانی استاندارد که «چشم اندازی مشترک برای جهانی بهتر» می باشد اظهار داشت: استاندارد سازی و ارتقاء کیفیت یک خواسته به حق است و مردم حق دارند که در این زمینه تقاضا داشته باشند و اداره کل استاندارد استان نیز در راستای اجرای منویات رهبری بر حمایت از تولید داخل و مساعدت های لازم جهت ارتقاء کیفی فرآورده های تولیدی تاکید و تلاش دارد 
 مدیر کل استاندارد استان زنجان، در پایان ضمن توصیه به نمازگزاران در استفاده مطمئن از کالاهای دارای نشان استاندارد، تاکید کرد: تامین سلامتی آحاد جامعه برای مصرف کنندگان و ادامه حیات اقتصادی برای تولیدکنندگان از دغدغه های اصلی استاندارد می باشد که برای دستیابی به این اهداف از هیچ خدمت وکوششی، دریغ نخواهیم کرد.

سایر تصاویر: