دسترسی سریع

گزارش تصویری

طرح ویژه کنترل بازار در ماه مبارک رمضان در زنجان اجرا شد

⬅️سیروس صارمی، سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان، از اجرای طرح کنترل و پایش اقلام مصرفی شهروندان، در ماه مبارک رمضان خبر داد!

به گزارش روابط ‌عمومی اداره‌‌ کل ‌استاندارد استان زنجان، سیروس صارمی، سرپرست اداره کل استاندارد استان، اعلام‌کرد: در راستای اجرای طرح ویژه رمضان، در سال جاری، این اداره کل، اقدام به بازرسی از  213 واحد صنفی استان، در زمینه صنعت غذایی و کشاورزی نمود.
صارمی، تصریح کرد: کارشناسان این اداره کل، به منظور کنترل کیفیت محصولات، در اقدامات نظارتی خود، نسبت به نمونه برداری و خرید محصولات پر مصرف در ماه مبارک رمضان شامل: روغن سرخ کردنی، روغن آفتابگردان، شیرفرادما، پنیرخامه‌ای، کره پاستوریزه و آرد گندم از مراکز عرضه کردند، که نمونه های خریداری شده جهت انجام آزمون و کنترل و پایش به آزمایشگاه همکار ارسال شد.
وی، یادآور شد: این طرح، به منظور حمایت از مصرف کنندگان و اطمینان از سطح کیفیت محصولات تولیدی در کشور، همه ساله، توسط کارشناسان و بازرسان ادارات کل استاندارد استانها، در سطح کشور اجرا می شود.
سرپرست استاندارد استان زنجان، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده کالاهاي غير استاندارد مراتب را به سامانه 1517 اعلام نمايند تا از بروز هرگونه مشکلات احتمالي جلوگيري بعمل آيد.