دسترسی سریع

گزارش تصویری

مدیر کل استاندارد استان زنجان:

حمایت ویژه از واحدهای تولیدی در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها

در راستای رفع موانع تولید و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان، مدیرکل استاندارد استان زنجان از واحد تولیدی فصاحتی تولید کننده اسپری زعفران با نام تجاری زرپاش بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داریوش اشکانی پور مدیرکل استاندارد استان، در این بازدید اعلام کرد: باتوجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، وظیفه خود می دانیم که از بخش تولید به طور ویژه‌ای حمایت کنیم.
اشکانی پور افزود: هدف استاندارد از این بازدید‌ها، آشنایی با مشکلات واحدهای تولیدی و ارائه راهکارهای مناسب در جهت رفع آنهاست و در همین راستا، پیشنهاداتی جهت ارتقاء سطح کیفی محصولات شرکت با استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ارائه شد.
حبیب اله فصاحتی، مدیر عامل و احد تولیدی فصاحتی نیز در جهت ارتقاء کیفیت محصولات شرکت، گزارشی از عملکرد و فعالیت های واحد خود را بیان کرد.
گفتنی است شرکت زرپاش برای نخستین بار در کشور موفق به اخذ پروانه استاندارد تشویقی برای محصول افشانه زعفران شد. این شرکت در حال حاضر علاوه بر تولید افشانه زعفران، نسبت به بسته بندی محصولات روغن زیتون، روغن کنجد و زعفران نیز اقدام می کند.
 

سایر تصاویر: