دسترسی سریع

گزارش تصویری

مدیر کل استاندارد استان زنجان:

صیانت از سلامت، ایمنی و منافع مصرف کننده و تولید کننده با همکاری دستگاه قضا

داریوش اشکانی پور مدیر کل استاندارد استان زنجان، به منظور بررسی و رفع مشکلات در حوزه استاندارد، به همراه معاون ارزیابی انطباق، رئیس اداره حقوقی و پاسخگویی به شکایات و حراست اداره کل، با حجت الاسلام کرمی دادستان عمومی و انقلاب زنجان، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان در این دیدار که در محل دادستانی زنجان انجام پذیرفت، داریوش اشکانی پور، مدیر کل استاندارد استان، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری‌های مجموعه قضایی به منظور صیانت از سلامت، ایمنی و منافع مصرف کننده و تولید کننده و نیز کمک به استاندارد سازی کالا و خدمات، به بیان گزارشی از فعالیت ها، وظایف و ماموریت های این اداره کل پرداخت و  اظهار کرد: این اداره کل خود را مکلف می داند که در جهت تحقق اهداف در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، حمایت خود را از واحدهای تولیدی در جهت اخذ نشان استاندارد و تولید با کیفیت بالا بیش از هر زمان دیگری تداوم بخشد.
اشکانی پور افزود: سلامت آحاد جامعه، خط قرمز استاندارد است و در این خصوص با هیچکس تعارف نداریم. ضمن اینکه وظیفه خود می دانیم در کنار کسانی که علی رغم تمامی مشکلات موجود در خط مقدم تولید و خدمت صادقانه ایستاده اند، بایستیم و هرآنچه در توان داریم بکار ببندیم.

حجت الاسلام کرمی دادستان عمومی و انقلاب زنجان نيز با اشاره به نقش  و جايگاه مهم استاندارد در حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، گفت: توسعه، ترویج و تبلیغ فرهنگ استاندارد، یک ضرورت اجتماعی و قانونی است.

وی یادآور شد: دستگاه قضا با اعمال ابزارهای قانونی و برخورد قضایی با متخلفان از قوانین استاندارد، نقش مهم و کلیدی در حمایت از تولید با کیفیت و اجراي كامل استاندارد در سطح جامعه دارد.

در ادامه این دیدار در خصوص پرونده های حقوقی حوزه استاندارد استان بحث و تبادل نظر شد.

سایر تصاویر: