دسترسی سریع

گزارش تصویری

مدیر کل استاندارد استان زنجان با رئیس دادگاههای عمومی و انقلاب زنجان دیدار کرد.

مدیر کل استاندارد استان زنجان با رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب زنجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داریوش اشکانی پور، مدیر کل استاندارد استان، به همراه معاون ارزیابی انطباق، رئیس اداره حقوقی و حراست اداره کل، با قاسم یارمحمدی رئیس دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان زنجان، دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار اشکانی پور، از همکاری فی ما بین استاندارد و دادگستری در راستای رسیدگی به تخلفات مراکز صنفی در بازرسی های طرح طاها، بازرسی از ترازوها و باسکولهای مراکز عرضه و واحدهای تولیدی، فروش کالاهای فاقد علامت استاندارد و تقلبات کشف شده در اجناس غیر استاندارد خبر داد و درخواست حمایت و همراهی بیشتر قضات را در راستای حل مشکلات پیش رو خواستار شد.
اشکانی پور با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف سازمان ملی استاندارد ایران، کنترل کالا و خدمات مشمول نظارت بر استاندارد اجباری می باشد،  سلامت آحاد جامعه را خط قرمز استاندارد دانست و تلاش بر استاندارد بودن کالاها و خدمات را از اهداف این سازمان بر شمرد.
قاسم یارمحمدی، رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان زنجان، نیز در این دیدار، با تبریک انتصاب اشکانی پور به سمت مدیر کل استاندارد استان زنجان، به روابط مکمل دادگستری و استاندارد اشاره کرد و آمادگی خود را در همکاری بیش از پیش با استاندارد اعلام کرد.
یارمحمدی با اشاره به این که یکی از صلاحیت های دادگستری، رسیدگی به پرونده های ارجاع شده از ادارات و دستگاههای اجرایی استان، می باشد، افزود: دادگستری استان، آمادگی این را دارد که با ایجاد شعب تخصصی استاندارد،  در جهت رسیدگی به پرونده های ارسالی از اداره کل استاندارد استان همکاری لازم را انجام دهد که مقرر شد این مهم در آتبه نزدیک انجام تا منبعد پرونده های ارجاعی از سوی اداره کل استاندارد استان زنجان تنها در یک در شعبه مورد رسیدگی قرار گیرد.