دسترسی سریع

گزارش تصویری

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

تلاش و مساعی کارکنان استاندارد بسیار ارزشمند و در خور تقدیر است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی روز شنبه مورخ 6 دی 99، از بخش های اداری و فنی اداره کل استاندارد استان زنجان، بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، مهدی باقری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، از بخش های اداری و فنی اداره کل استاندارد استان زنجان، بازدید بعمل آورد.
باقری، در این بازدید ضمن آشنایی  با روند فعالیت، نحوه خدمت رسانی و چگونگی انجام آزمون در آزمایشگاه های اداره کل استاندارد، گفت: تلاش و مساعی کارکنان استاندارد بسیار ارزشمند ودرخور تقدیر است و ما از هرآنچه در توان داریم برای  رشد علمی ، فنی وپیشرفت این مجموعه دریغ نخواهیم کرد چرا که در نهایت سلامت مردم ما تضمین می شود.
 در این بازدید؛ داود کارگرزاده، مدیر کل استاندارد استان، گزارشی از عملکرد اداره کل استاندارد و اهمیت استاندارد و استاندارد سازی را ارائه و به تشریح فرآیندهای کاری این اداره کل پرداخت.
مدیر کل استاندارد استان، با اشاره به سال "جهش تولیدعنوان کرد: یکی از پیش‌شرط‌های جهش تولید، رعایت استانداردها در کالاهای تولیدی و صادراتی است و چنانچه تمام تولیدات  از استانداردهای لازم  برخوردار شوند،  مطمئناً با جهش تولید مواجه خواهیم بود.
 

سایر تصاویر: