اخبار

1398/7/17 چهارشنبهنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:
بیان مضرات وسایل بی کیفیت به مردم باید شدت یابد
همزمان با هفته استاندارد، داود کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان زنچان به همراه جمعی ازکارکنان این اداره کل، با حضرت آيت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، دیدار و گفتگو کردند
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، همزمان با هفته استاندارد، داود کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان زنچان به همراه جمعی ازکارکنان این اداره کل، با حضرت آيت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، دیدار و گفتگو کردند.
 آيت الله خاتمی، دراین دیدار با بیان اینکه؛ استاندارد به معنای اطمینان است و مردم مي بايست به نشان استاندارد اطمیان کنند و با توجه به اقتصاد خود بدانند که چه نوع کالایی را با چه نوع کیفیتی خریداری می کنند اظهارکرد: چنانچه واحد تولیدی در هر زمینه ای تخلف کند باید به مردم معرفی شود و متخلفین باید بدانندکه درتخلفات اعمال جریمه ها کافی نیست و اعلان عمومی ضرورت دارد تا جلوی تخلفات گرفته شود.
ایشان با اعلام اینکه: برخوردها باید بازدارنده باشند خاطر نشان ساخت: بیان مضرات وسایل بی کیفیت مخصوصا" در مواد غذایی باید شدت یابد و متخلفین باید متوجه باشند هزینه تخلف خیلی بالاست .
آیت الله خاتمی، با بیان اینکه؛استاندارد در تمامی زوایای زندگی مردم جاری است و با سلامت و اقتصاد جامعه سر و کار دارد افزود: امروزه نیاز مردم به استاندارد یک نیاز ضروری است و  وجود کالاهای بی کیفیت در جامعه و بازار هزینه های گزافی برای مصرف کنندگان بدنبال دارد.
 نماینده ولی فقیه در استان، تصریح کرد: وظیفه شما کمک به اقتصاد کشور است و هرگونه اغماض و کوتاهی در کنترل کیفیت کالاها، باعث به خطرافتادن سلامت، امنیت جانی و مالی مردم خواهد شد.
 امام جمعه زنجان در پایان، ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته توسط اداره کل استاندارد استان زنجان  بر تقویت بخشیدن به آنها تأکید کرد و افزود: با توجه به حساسیت کارتان که با سلامت و اقتصاد جامعه سرو کار دارید اگر با تخلفات برخورد کنید بدانید به مردم و  جامعه و به سلامت جامعه خدمت کرده اید.
 در ادامه، مدیر کل استاندارد استان زنجان،  گزارشی از عملکرد و فعالیت های این اداره کل در راستای  بازرسی، نمونه برداری، صدور و تمدید و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی، توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد و سایر حوزه های  فنی ارائه کرد.
 در پایان، نماز جماعت به امامت حضرت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان  و با مشارکت کارکنان اداره کل استاندارد استان زنجان برگزار شد.
عكس هاي مرتبط :

نسخه قابل چاپ
بيشتر