اخبار

1398/4/24 دوشنبهمدیر کل استاندارد استان زنجان هشدار داد!
مصرف کنندگان، هنگام استفاده از مواد غذایی به نشان استاندارد توجه کنند
مدیر کل استاندارد استان زنجان: با توجه به فصل گرما، استقبال و گرایش عموم به تهیه و استفاده نوشیدنی های خنک و فله ای از قبیل: آبمیوه و بستنی، یخمک ونوشمک های میوه ای، در بیرون از منزل،شهروندان از مصرف مواد غذایی فاقد نشان استاندارد خودداری کنند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داود کارگرزاده، مدیر کل استاندارد استان با اشاره به فصل گرما و استقبال و گرایش عموم به تهیه و استفاده نوشیدنی های خنک و فله ای از قبیل: آبمیوه و بستنی، یخمک ونوشمک های میوه ای، در بیرون از منزل، خاطر نشان کرد: شهروندان از مصرف مواد غذایی فاقد نشان استاندارد خودداری کنند.
کارگرزاده، با اعلام اینکه: مصرف کنندگان، باید برای حفظ سلامت و ایمنی خود وخانواده، به علامت استاندارد، کد ده رقمی ذیل علامت استاندارد، پروانه بهداشتی، تاریخ تولید و انقضا و شرایط نگهداری سالم برای حفظ ویژگی های آن توجه کنند.تأکید کرد: در این خصوص، مواد غذایی بسته بندی شده، تحت نظارت و کنترل کارشناسان استاندارد قرار دارد.
مدیر کل استاندارد استان با اشاره به افزایش سفرهای بین شهری در فصل تابستان، به مسافران در این خصوص توصیه کرد: از تهیه و مصرف  مواد غذایی فله ای که امکان فاسد شدن را دارند، اجتناب  کنند و حتی المقدور مواد غذایی خنک را از محل های عرضه معتبر و بهداشتی تهیه کنند.
وی یادآورشد: مصرف کنندگان برای حصول اطمینان از اصالت محصول خریداری شده، می توانند کد ده رقمی مندرج در ذیل علامت استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال کنند.
عكس هاي مرتبط :

نسخه قابل چاپ
بيشتر