اخبار

1398/3/2 پنجشنبهمدیر کل استاندارد استان زنجان:
نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت ، در انتقال و حفظ آرمان های شهدا به آیندگان است
مدیر کل استاندارد استان زنجان، زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه امری مهم و ضروری است و یکی از رسالت های مهم ما در نهادینه کردن این فرهنگ مقس، انتقال و حفظ آرمان ها و اهداف شهدا به آیندگان است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان،در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد ماه« سالروز آزادسازی خرمشهر»، مدیریت و کارکنان اداره کل استاندارد استان زنجان، از موزه شهدای زنجان بازدید کردند.
داود کارگرزاده، مدیر کل استاندارد استان زنجان، در این فضای معنوی،  زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت را در سطح جامعه امری مهم برشمرد و افزود: یکی از رسالت های مهم ما در نهادینه کردن این فرهنگ مقس، انتقال و حفظ آرمان ها و اهداف  شهدا به آیندگان است. که امیدواریم بتوانیم با الگوبرداری از شهدا، راه این عزیزان را ادامه داده و به وصایای آنان جامه عمل بپوشانیم .
گفتنی است؛ کارکنان اداره کل استاندارد استان زنجان، با حضور در موزه شهدای زنجان، از آثار به جا مانده از شهدای والا مقام استان  شامل؛ وصیت نامه،  زندگی نامه، عکس ها و دلنوشته های شهدای هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند.   
عكس هاي مرتبط :

نسخه قابل چاپ
بيشتر