اخبار

1398/2/15 یکشنبهمدیر کل استاندارد استان زنجان:
پاسداشت مقام با فضیلت معلم، فریضه ای متعالی است
به مناسبت بزرگداشت روز معلم، داود کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان زنجان، ساعت 10:45 صبح یکشنبه 15 اردیبهشت ماه 98 در مدرسه دخترانه مهدیه زنجان ( دوره اول متوسطه) حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داود کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان، به مناسبت بزرگداشت مقام معلم، با حضور در مدرسه دخترانه مقطع اول متوسطه مهدیه زنجان، از زحمات مدیر، معاونین و دبیران تلاشگر این مدرسه قدردانی کرد.
کارگرزاده، درجمع مدیر، معاونین و دبیران و دانش آموزان،این مدرسه، ضمن تبریک این روز خجسته، شغل معلمی را میراث گرانقدر انبیاء برشمرد و افزود: پاسداشت این مقام ارزشمند و با فضیلت بر همه اهل فضل و فرهنگ و همه آنانی که گلی از بوستان به یادگار برده اند و با کوششی خستگی ناپذیر در به ثمر نشاندن گل های باغ معرفت سربلند بیرون آمده اند، فریضه ای متعالی است.
در ادامه، احمدی آزاد، مدیر مدرسه دخترانه مقطع اول متوسطه مهدیه زنجان، ضمن قدردانی ازحضور مدیر کل استاندارد استان زنجان و هیأت همراه ایشان، در مراسم جشنی که به مناسبت گرامیداشت و ارج نهادن به مقام  معلم  برگزار شد، با حضور داود کارگرزاده مدیر کل استاندارد استان زنجان، از زحمات، دبیران و معاونین تلاشگر این مدرسه با اهدا شاخه گل و لوح سپاس قدردانی کرد.
 
عكس هاي مرتبط :

نسخه قابل چاپ
بيشتر