اخبار

1398/1/22 پنجشنبهمدیر کل استاندارد استان زنجان:
پلمپ گذاری مجهز به کد ده رقمی ردیابی ترازوها را امکان پذیر می کند
دیرکل استاندارد استان زنجان،اعلام کرد:هدف از اجرای طرح پلمپ گذاری وسایل توزین شناسایی و علامت گذاری ترازوها و باسکول های قانونی، از ترازوها و باسکول های غیر قانونی و قاچاق بمی باشد که این پلمپ ها مجهز به کد ده رقمی بوده و ردیابی ترازو را امکان پذیر می سازد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داود کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان زنجان، با اظهار اینکه، طرح پلمپ گذاری ترازوهای دارای برچسب آزمون دوره ای که از بهمن ماه سال 96 در استان زنجان آغاز شده است با برچسب گذاری 419 ترازو و باسکول در سال 97، در سطح استان ادامه داشت افزود: این طرح در سه حوزه ترازوهای تولید داخل دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد، ترازوهای وارداتی از مبادی قانونی و نیز ترازوهای مورد استفاده صنوف که مورد آزمون دوره ای قرار گرفته و صحت عملکرد آنها تایید شده است و دارای برچسب صحت عملکرد می باشد، انجام می گیرد.
کارگرزاده. هدف از اجرای این طرح را شناسایی و علامت گذاری ترازوها و باسکول های قانونی، از ترازوها و باسکول های غیر قانونی و قاچاق برشمرد و افزود: این پلمپ ها مجهز به کد ده رقمی است که امکان ردیابی ترازو را امکان پذیر می سازد.
مدیر کل استاندارد استان زنجان، تأکید کرد: اجرای این طرح تا پلمپ گذاری کلیه وسایل توزین قانونی موجود در سطح استان ادامه خواهد داشت.  

نسخه قابل چاپ
بيشتر