اخبار

1397/10/23 یکشنبهمدیر کل استاندارد استان زنجان:
مدیران کنترل کیفیت، نمایندگان رسمی ناظر بر کیفیت محصولات، در واحدهای تولیدی و خدماتی هستند
مدیر کل استاندارد استان زنجان خبر داد! در 9 ماهه سالجاری، تعداد 132 پروانه تأیید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت در استان زنجان، صادر و تمدید شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داود کارگرزاده، مدیر کل استاندارد استان زنجان، اعلام کرد: در9 ماهه سالجاری، تعداد 132 پروانه تأیید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت در استان زنجان، صادر و تمدید شده است که از این تعداد 61 مورد مربوط به صدور و71 مورد نیز تمدید پروانه تأیید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت بوده است.
مدیر کل استاندارد استان زنجان، با اشاره به اینکه، مدیران کنترل کیفیت به عنوان نمایندگان رسمی ناظر بر کیفیت محصولات تولید شده در واحدهای تولیدی و خدماتی استان، در راستای تأمین امنیت، سلامت و کیفیت می باشند تصریح کرد: بر اساس آیین نامه تأیید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت، مدت اعتبار پروانه تأیید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت 2 سال از زمان صدور است و تمدید پروانه تأیید صلاحیت منوط به گذراندن 32 ساعت دوره آموزشی مربوط و اجرای کامل وظایف می باشد که دوره های آموزشی، توسط مراکز آموزشی همکار و با تأیید اداره استاندارد سازی، آموزش و ترویج این اداره کل،هماهنگ و برگزار می شود.
 
عكس هاي مرتبط :

نسخه قابل چاپ
بيشتر