اخبار

1397/10/13 پنجشنبهمدیر کل استاندارد استان زنجان:
بیش از 77 درصد از باسکول های همکف جاده ای، با استانداردها مطابقت دارند
مدیر کل استاندارد استان زنجان خبر داد: ر طی 9 ماهه امسال، تعداد 474 مورد آزمون، بر روی باسکولهای همکف جاده ای، توسط شرکت بهنود سنجش انجام شده است که بر اساس گزارشات واصله بیش از 77درصد از این باسکول ها مطابق با استاندارد بوده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داود کارگرزاده، مدیر کل استاندارد استان زنجان، اعلام کرد: نظارت بردقت و صحت عملکرد باسکول های همکف جاده ای، از جمله وظایف اداره کل استاندارد استان زنجان می باشد که به صورت ادواری توسط بازرسان مورد تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران انجام می شود.
کارگرزاده با اعلام اینکه، در طی 9 ماهه امسال، تعداد 474 مورد آزمون، بر روی باسکولهای همکف جاده ای، توسط شرکت بهنود سنجش انجام شده است که بر اساس گزارشات واصله بیش از 77درصد از این باسکول ها مطابق با استاندارد بوده است.
وی تصریح کرد: آزمون ادواری باسکول های همکف جاده ای، بر اساس ضوابط و مقررات اوزان و مقیاس های سازمان ملی استاندارد ایران و به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندان و در راستای اطمینان از دقت و صحت عملکرد وسایل سنجش، انجام می شود.
 مدیر کل استاندارد استان زنجان یادآور شد: به صاحبان باسکول‌ هایی که نتایج آزمون آنها مردود است، فرصت داده می‌شود تا در مهلت مقرر نسبت به تعمیر و تنظیم باسکول توسط تعمیرکار مجاز اقدام کنند و پس از آزمون مجدد و در صورتی که نتایج آزمون آنها مورد قبول واقع شود؛ می توانند به چرخه داد و ستد باز گردند.

نسخه قابل چاپ
بيشتر