اخبار

1398/11/21 دوشنبهمدیر کل استاندارد استان زنجان:
از واحدهای تولیدی که کیفیت را سرلوحه کار خود قرار می دهند، حمایت می کنیم
مدیرکل استاندارد استان زنجان، در بازدید از واحد تولیدی توسعه آروین الکترونک پارس، با اشاره به ظرفیت های صنعتی موجود در استان، خاطرنشان کرد: از واحدهای تولیدی که کیفیت را سرلوحه کار خود قرار می دهند، حمایت می کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داود کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان  در بازدید از واحد تولیدی توسعه آروین الکترونک پارس زنجان، با اشاره به ظرفیت های صنعتی موجود در استان، خاطرنشان کرد: از واحدهای تولیدی که کیفیت را سرلوحه کار خود قرار می دهند، حمایت می کنیم.

کارگرزاده، افزود: پیشرفت جامعه وتحقق رونق تولید و توسعه اقتصاد کشور  در زمینه کالاهای مصرفی مردم، منجر به افزایش کیفیت محصولات تولیدی متناسب با ظرفیت های استان شده است. و ما نیز در این راستا در حمایت از تولیدات داخل همراه و همگام با تولیدکنندگان هستیم.

 مدیرکل استاندارد استان زنجان؛ با تأکید بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی در راستای حفظ و استمرار نظام کیفیت تولیدات خود، تصریح کرد: امروزه رمز موفقیت واحد های تولیدی، رعایت و پایبندی به قوانین و اهتمام در تولید محصولات مطلوب و با کیفیت  است.

 امید فرساد، مدیرکارخانه شرکت توسعه آروین الکترونک پارس، نیز رمز موفقیت این واحد تولیدی را سختگیری و حمایت به موقع استاندارد استان عنوان کرد و افزود: محصولات تولیدی این واحد با استانداردهای روز دنیا تولید و به کشورهای همسایه صادر می‌شود.

عكس هاي مرتبط :

نسخه قابل چاپ
بيشتر