دسترسی سریع

ملی بیشتر

در پی موفقیت سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی؛

ارسال پیام های تبریک به رییس محترم جمهوری

با اعلام موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی از سوی اتحادیه تایید صلاحیت آسیا - اقیانوسیه (APAC)، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و جمعی از روسای اتاق های بازرگانی استان های مختلف کشور در نامه های جداگانه ای، ضمن تبریک به حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و رییس شورای عالی استاندارد، این موفقیت ارزشمند را تحقق وعده صادقی دیگر در دولت مردمی دانسته که در سایه الطاف الهی و رهنمودهای ارزشمند ایشان به عنوان ریاست شورای عالی استاندارد کشور حاصل گردیده است.

در ادامه به تعدادی از این نامه ها اشاره شده است؛

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران – صمد حسن زاده
این دستاورد مهم که با تلاش نیروهای خدوم سازمان ملی استاندارد و مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به عنوان پیشانی و طلایه‌داران شورای عالی استاندارد حاصل گردیده قطعاً تاثیرات مثبت فراوانی در تسهیل صادرات کالای ایرانی، ارتقای جایگاه کیفیت کالاهای تولید کشور در بازارهای بین‌المللی و ارتقاء سطح تکنولوژی و دانش نهادهای ارزیابی انطباق ایرانی، جلوگیری خروج ارز از کشور و ارتقای تراز تجاری کشور خواهد داشت.

رئیس اتاق صنایع، معادن و کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری شهرام زارع
قطعاً این موفقیت ملی و بین‌المللی که در ابتدای سال "جهش تولید با مشارکت مردم" به وقوع پیوسته ؛ نه تنها زمینه ساز جهش تولید خواهد شد بلکه با حذف موانع فنی آزمون و بازرسی مجدد یک محصول یا خدمت برای ورود به بازارهای بین المللی ضمن کاهش زمان و هزینه برای تجار و صاحبان صنایع در تقویت اقتصاد کشور نقش تعیین کننده‌ای خواهد داشت و در واقع با این دستاورد سازمان ملی استاندارد ایران در تراز جهانی قرار گرفته است.


رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی آذربایجان شرقی - یونس ژائله
اینک به فضل و لطف الهی و درایت رئیس محترم و کارکنان متعهد و متخصص سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا و اقیانوسیه با رای قاطع ۹۷ درصدی موفق به تمدید و افزایش عضویت کامل مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در اتحادیه مذکور شده‌ایم این اتفاق مهم در شرایط تحریمی فعلی کشور عزیز ما راهگشای مشکلات تجاری و اقتصادی در انجام مبادلات خواهد شد.


رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه قاسم کریمی
اینجانب به نمایندگی از جامعه فعالان اقتصادی استان آذربایجان غربی به عنوان قطب صادرات ایران زمین این موفقیت ارزشمند را که تحقق وعده صادقی دیگر در دولت مردمی و در سایه الطاف الهی و رهنمودهای ارزشمند جنابعالی به عنوان ریاست شورای عالی استاندارد کشور حاصل گردیده به خدمتگزاران خدوم عرصه استاندارد کشور تبریک عرض کرده و توفیقات روزافزون حضرت عالی را از خداوند متعال خواستارم.


رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گیلان- رضائیان
خبر مسرت بخش تمدید و افزایش عضویت کامل مرکز ملی تایید صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران در اتحادیه آسیا -  اقیانوسیه  با رای قاطع ۹۷ درصدی را که مهر تاییدی بر تلاش خالصانه ریاست محترم و کارکنان شایسته سازمان ملی استاندارد می‌باشد به تمامی خدمتگزاران عرصه استاندارد تبریک عرض می‌نمایم . امید است این دستاورد اقتصادی راهگشای فعالان اقتصادی این مرز و بوم در انجام مبادلات تجاری باشد.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی کرمان - سید مهدی طیب‌زاده
اکنون که تصویر درخشان تلاش خالصانه رییس محترم و کارکنان خدوم سازمان ملی استاندارد ایران در قالب تمدید و افزایش عضویت کامل مرکز ملی تایید صلاحیت ایران در اتحادیه آسیا اقیانوسیه با قاطبه رای ۹۷ درصدی نقش بسته و این دستاورد علمی فنی و اقتصادی در شرایط تحریمی کنونی راهگشای مشکلات تجار این مرز و بوم در انجام مبادلات تجاری گردیده است.


رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی بندر بوشهر- خورشید گزدرازی
 عضویت سازمان ملی استاندارد در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-اقیانوسیه که در سایه تلاش‌های مجدانه ریاست محترم و کارکنان فاضل آن سازمان حاصل گردیده است را از سوی تمامی فعالین اقتصادی استان بوشهر به جنابعالی و خانواده خدوم استاندارد صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیقات عالیه جنابعالی و تمامی دستاندرکاران حوزه استاندارد را خواستارم.

رئیس اتاق تعاون استان تهران - محمد خان بلوکی
اینجانب به نمایندگی از تعاونی‌های استان تهران این موفقیت ارزشمند را که تحقق وعده صادقی دیگر در دولت مردمی و در سایه الطاف الهی و رهنمودهای ارزشمند جنابعالی به عنوان ریاست شورای عالی استاندارد حاصل گردیده به خدمتگزاران خدوم عرصه استاندارد تبریک عرض کرده و توفیق روز افزون حضرت عالی و تمامی فعالان حوزه استانداردسازی را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند متعال خواستارم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان لرستان - ابراهیم بارایی بیرانوند
به خواست خداوند متعال این دستاورد بزرگ در جهت رونق اقتصادی و جهش تولید با مشارکت مردم اثرات مثبت خواهد داشت، ضمن تبریک این موفقیت برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوصاً سازمان ملی استاندارد ایران توفیقات روزافزون را از خداوند منان خواستارم. رئیس هیئت مدیره سندیکای صنعت برق ایران - پیام باقری اخذ این تاییدیه نقش کلیدی در افزایش اعتماد به نتایج آزمایشگاهی، گزارشات بازرسی و گواهینامه انطباق ایرانی در سطح بین الملل خواهد داشت و به تبع تسهیل تجارت، موجبات جهش تولید و افزایش مشارکت بخش خصوصی که جزو منویات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب می‌باشد را فراهم خواهد آورد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری - آیت الله امان الله علیمرادی
نماینده مجلس خبرگان در پیامی کسب موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران را به دکتر سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور و رئیس شورای عالی استاندارد تبریک گفت و تاکید کرد: موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران، اثرات مثبت و محسوسی در رونق اقتصادی و جهش تولید خواهد داشت.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان - رحیم مرتضایی

 خبر مسرت بخش تایید ارتقای صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران در جمع کشورهای آسیا و اقیانوسیه موجی از امید و افتخار را در جهت ارتقای جایگاه صادراتی جمهوری اسلامی ایران در بین فعالان اقتصادی و صادرکنندگان به همراه داشت.
 اینجانب به پاس این تلاش به نمایندگی از جامعه بازرگانان و تولید کنندگان استان همدان آمادگی خود را در کنار مسئولین دولتی جهت تحقق و عینیت بخشی به این دستاورد بزرگ در استان اعلام می‌دارم.



رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی پژوهشی و دانش بنیان زر _ مرتضی سلطانی
موفقیت بزرگ سازمان ملی استاندارد ایران را در ارزیابی همترازی نهاد اعتبار بخشی آسیا - اقیانوسیه که پس از وقفه سالیان متمادی اتفاق افتاده است و موجب تسهیل تجارت و پذیرش گواهینامه‌های صادره از سوی سازمان ملی استاندارد ایران و سایر نهادهای ارزیابی انطباق کشور در عرصه جهانی گردیده، خدمت جنابعالی به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور ، آقای اسلام پناه، ریاست محترم سازمان ملی استاندارد و مجموعه تحت امر ایشان تبریک و تهنیت ارز می‌نمایم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ