اخبار



بازدید نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از اداره کل استاندارد استان زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه ایشان، روز پنج شنبه مورخ 19 تیر 99، از بخش های اداری و فنی اداره کل استاندارد استان زنجان، بازدید بعمل آوردند. به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه ایشان، از بخش های اداری و فنی اداره کل استاندارد استان زنجان، بازدید بعمل آوردند.
طاهری، ضمن بازدید از بخش های مختلف این اداره کل، از نزدیک از پتانسیل و ظرفیت اداره کل و روند انجام آزمون فرآورده های تولیدی استان و آزمایشگاه های اداره کل قرار گرفت.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از خدمات مدیران و کارکنان استاندارد و حمایت از مقوله کیفیت و استاندارد در سال جهش تولید، اعلام آمادگی کرد، چنانچه قوانین و مواردی مانع استاندارد و استانداردسازی تولیدات و صنایع شود، از مبادی قانونی پیگیری های لازم  به عمل آورد.
 در این بازدید؛ داود کارگرزاده، مدیر کل استاندارد استان، گزارشی از عملکرد اداره کل استاندارد و اهمیت استاندارد و استاندارد سازی را ارائه و به تشریح فرآیندهای کاری این اداره کل پرداخت.
مدیر کل استاندارد استان، با اشاره به سال "جهش تولید"  عنوان کرد: یکی از پیش‌شرط‌های جهش تولید، رعایت استانداردها در کالاهای تولیدی و صادراتی است و نقش نافذ استانداردها در این راستا ملموس بوده و چنانچه تمام تولیدات داخلی با استاندارد عجین شوند، مطمئناً با جهش تولید مواجه خواهیم بود که به تعبیر دیگر، عجین شدن تولیدات داخلی با استاندارد، نخستین گام جهش تولید است.