اخبار

1398/5/22 سه‌شنبه
زنگ‌ هشدار دادستان شهرستان خرمدره به مسئولین و متولیان مراکز تفریحی درخصوص استانداردسازی تجهیزات بازی
دادستان شهرستان خرمدره، نسبت به استانداردسازی تجهیزات بازی، توسط مسئولین و متولیان مراکز تفریحی، در مهلت تعیین شده، تأکید کرد!
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، امیرحاجی قربانی،رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر، اظهار کرد: به منظور اطلاع ازوضعیت استانداردسازی وسایل و تجهیزات بازی مستقر در مراکز تفریحی و بوستان های شهرستان های ابهر و خرمدره، از وسایل بازی موجود درپارک ها و زمین های بازی، با حضوردادستان شهرستان خرمدره  و شهردار جدید این شهرستان بازرسی صورت گرفت.
حاجی قربانی، با اشاره به اینکه؛ اغلب وسایل بازی داری نقص عمده، توسط شهرداری از پارک ها، جمع آوری شده است، تأکیدکرد: کلیه وسایل بازی موجود در بوستان ها، تفرجگاه ها و اماکن عمومی، باید مطابق با استانداردهای نصب و بهره برداری  صورت گرفته و به تأیید سازمان ملی استاندارد برسد. در غیر این صورت، استفاده از این تجهیزات، بدون مجوز استاندارد، ممنوع است.
، مهدی اصفهانی، دادستان شهرستان خرمدره، ضمن تأکید براستانداردسازی تجهیزات بازی در مهلت تعیین شده توسط شهرداری و سایر بهره  برداران و مالکان، از خانه های بازی فعال در این شهرستان نیز بازدید کردند که درپی این بازدیدها، یک خانه بازی که بدون مجوز فعالیت، اقدام به تجهیز و ارائه خدمات به شهروندان می کرد، شناسایی وتجهیزات بازی غیراستاندارد و فاقد مجوزآن، توسط کارشناسان استاندارد شهرستان ابهر، درحضور دادستان  و شهردار شهرستان خرمدره، پلمپ شد.

نسخه قابل چاپ
بيشتر