اخبار

1398/5/12 شنبهمدیر کل استاندارد استان زنجان:
کیفیت آردهای تولیدی کارخانجات استان، تحت نظارت جدی استاندارد قرار دارند
مدیرکل استاندارد استان زنجان:تمامی واحدهای تولید کننده آرد گندم در این استان، دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد بوده، که بطور مستمر توسط کارشناسان این اداره کل، مورد بازرسی و پایش قرار می گیرند و نمونه برداری از تولیدات آنها به طور متوسط هرسه ماه یکبار انجام و بر اساس استاندارد ملی شماره 103 تحت آزمون واقع می شوند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داود کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان زنجان، با اعلام اینکه، نان های بسته بندی شده مشول استاندارد اجباری نیستند افزود: واحدهای تولید کننده نان های صنعتی حجیم و نیمه حجیم  نیز مشمول استاندارد تشویقی بوده و چنانچه واحد تولید کننده، موفق به اخذ پرواه کاربرد علامت استاندارد شود ، تحت نظارت و بازرسی های مستمر این اداره کل قرار می گیرد.
کارگرزاده، یادآورشد: اداره کل استاندارد استان، در بحث پخت و کیفیت نان هیچ گونه دخالی ندارد و این مهم بر عهده و دستگاه های متولی مربوط به آن است.
وی، خاطر نشان کرد: تمامی واحدهای تولید کننده آرد گندم در این استان، دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد بوده و تعداد هفت واحد تولیدکننده آرد گندم در استان فعالیت دارند که بطور مستمر توسط کارشناسان این اداره کل، مورد بازرسی و پایش قرار می گیرند و نمونه برداری از تولیدات آنها به طور متوسط هرسه ماه یکبار انجام و بر اساس استاندارد ملی شماره 103 تحت آزمون واقع می شوند.
مدیرکل استاندارد استان زنجان، ضمن تاکید بر سلامت غذایی نان های تهیه شده از آرد کامل گندم، به مردم شریف استان توصیه کرد: در صورت مشاهده هر گونه آرد گندم فاقد علامت استاندارد در سطح مراکز عرضه مراتب را به سامانه تلفنی 1517 اطلاع دهند.

نسخه قابل چاپ
بيشتر