اخبار

1398/4/16 یکشنبهمدیر کل استاندارد استان زنجان:
بیش از 99 درصد از نازل های عرضه سوخت مایع استان زنجان با مولفه های استاندارد مطابقت دارند
مدیرکل استاندارد استان زنجان، اعلام کرد:در سه ماهه نخست سالجاری، به منظور بررسی صحت عملکرد 720 نازل عرضه سوخت مایع(بنزین و گازوئیل) موجود در استان زنجان، تعداد 623 آزمون ادواری انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داود کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان، اعلام کرد: به منظور بررسی صحت عملکرد  720 نازل عرضه سوخت مایع موجود در استان زنجان، در سه ماهه نخست سال 98 ، تعداد 623 آزمون ادواری انجام شده است.
کارگرزاده، تصریح کرد: در این آزمون ها، تعداد 436 نازل سوخت مایع بنزین و 187 نازل سوخت مایع گازوئیل، توسط آزمایشگاه همکار این اداره کل و با همکاری کارشناسان مرکز ملی پخش فرآورده های نفتی انجام شده که از این تعداد، نتایج آزمون بیش از 99 درصد از نازل ها مطابق با مؤلفه های استاندارد بوده،  1 نازل مغایر و 97 نازل  نیز غیر فعال است.
مدیرکل استاندارد استان زنجان، با اعلام اینکه؛ نازل های مردود شده پس از تنظیم، مجددا مورد آزمون قرار می گیرند و پس از کسب اطمینان از صحت عملکرد آنها، امکان استفاده از این نازل ها فراهم می شود، خاطر نشان کرد: بازدید از جایگاه های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل ها، طبق برنامه هر 3 ماه  یکبار و با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انجام می شود.
عكس هاي مرتبط :

نسخه قابل چاپ
بيشتر