اخبار

1398/1/22 پنجشنبهمدیر کل استاندارد استان زنجان:
608 باسکول جاده ای در استان زنجان در سال 97 مورد آزمون قرار گرفت
مدیرکل استاندارد استان زنجان،اعلام کرد: در راستای اجرای وظایف قانونی استاندارد درخصوص آزمون باسکول ثابت همکف جاده ای؛ در سال 97؛ تعداد 608 باسکول در مرکز استان و شهرستانهای تابعه، مورد آزمون قرار گرفته است که از این تعداد، نتایج آزمون79 درصد باسکولها قبول و 21درصد باسکولها مردود بوده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داود کارگرزاده، مدیر کل استاندارد استان زنجان،اعلام کرد:؛ در راستای اجرای وظایف قانونی استاندارد در خصوص آزمون باسکول ثابت همکف جاده ای؛ در سال 97؛ تعداد 608 باسکول در مرکز استان و شهرستانهای تابعه، مورد آزمون قرار گرفته است که از این تعداد، نتایج آزمون79درصد باسکولها قبول و 21درصد باسکولها مردود بوده است.
کارگرزاده تصریح کرد: باسکولهایی که نتایج آزمون آنها مردود گزارش شده است، باید طی مدت مقرر توسط تعمیرکار مجاز باسکول، تعمیر و رفع عیب شوند و پس از آزمون مجدد و در صورتی که نتایج آزمون آنها مورد قبول واقع شد؛ به چرخه داد و ستد باز گردند .
مدیرکل استاندارد استان زنجان،به همشهریان توصیه کرد: درصورت مشاهده وسایل توزین فاقد برچسب و یا عدم صحت عملکرد آنها، از طریق تلفن گویای1517 (سامانه رسیدگی به شکایات سازمان ملی استاندارد ایران)، کارشناسان این اداره کل را در جریان قرار داده تا رسیدگی لازم انجام شود.
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر