اخبار

1397/12/14 سه‌شنبهمدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان:
بکارگیری نیروهای جوانان و متخصص در واحدهای تولیدی، رونق اقتصادی استان را بدنبال دارد
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان، به ، معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان زنجان و بانوان این اداره کل، از واحد تولیدی مزرعه آفتاب دکانا بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، ماهرخ بلوری، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان، به همراه حمیرا آهنی، معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد استان زنجان و بانوان این اداره کل، از  واحد تولیدی مزرعه آفتاب دکانا بازدید کردند.
 مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان، ضمن بازدید از خطوط و محصولات تولیدی مزرعه آفتاب دکانا، از بکارگیری و اشتغال جوانان و بانوان، در این واحد تولیدی ابراز خرسندی کرد و افزود: امیدواریم ؛با بهبود وضعیت اقتصادی کشور و توسعه واحدهای تولیدی در استان، با بهره گیری از نیروهای جوانان  و متخصص در واحدهای تولیدی و صنعتی، رونق اقتصادی استان و گشور را بهبود بخشیم.
گفتنی است، واحد تولیدی مزرعه آفتاب دکانا در زمینه تولید فرآورده های نوشیدنی بدون هیچگونه مود نگهداره و افزودنی ها، در استان زنجان فعالیت دارد و اغلب محصولات تولیدی این واحد شرکت به کشورهای عراق، بلاروس،مالزی و دبی صادر می شود.
 
عكس هاي مرتبط :

نسخه قابل چاپ
بيشتر