اخبار

1397/10/11 سه‌شنبهمدیر کل استاندارد استان زنجان:
1796 نازل عرضه سوخت مایع در استان زنجان مورد آزمون قرار گرفت
ممدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: در 9 ماهه امسال1796 نازل عرضه سوخت مایع مورد آزمون قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داودکارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان زنجان، اظهار کرد: در راستای اجرای وظایف قانونی استاندارد در خصوص آزمون ادواری نازلهای عرضه سوخت مایع(بنزین و گازوئیل) و به منظور حفظ و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، در 9 ماهه امسال، تعداد یکهزار و 796  نازل عرضه سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) در شهرستان زنجان و شهرستان‌های تابعه مورد بررسی و آزمون قرار گرفته است.
کارگرزاده اعلام کرد: از این تعداد،  یکهزار و 246 آزمون، مربوط به نازلهای عرضه بنزین بوده است که تنها در یک نازل مغایرت مشاهده شد و از تعداد550 نازل عرضه سوخت گازوئیل، نتیجه  548  نازل مورد قبول و 2 نازل مردود بوده است که در خصوص نازلهای مردود شده پس از تنظیم، مجددا مورد آزمون قرار می گیرند  و پس از کسب اطمینان از صحت عملکرد آنها، امکان استفاده از این نازل ها فراهم می شود.
مدیر کل استاندارد استان زنجان یادآور شد:  بازرسی و سنجش جایگاه‌های عرضه سوخت مایع(بنزین و گازوئیل) و آزمون نازلها، طبق برنامه هر سه ماه یکبار و با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انجام می شود.
وی تصریح کرد : خوشبختانه نازلهای عرضه سوخت مایع(بنزین و گازوئیل) در سطح استان زنجان، از استانداردهای لازم برخوردار می باشند.
 
عكس هاي مرتبط :

نسخه قابل چاپ
بيشتر