دوشنبه 30 ارديبهشت 1398   13:56:47
آخرين ويرايش سایت
دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 13:56:22

معرفی

راهبرد مشارکت استان زنجان
اداره کل استان زنجان در جهت رسیدن به اهداف سازمانی در حوزه های مختلف تلاش دارد تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید. بدین منظور دو رویکرد کلی برای دریافت نظر و مشارکت دادن مخاطب وجود دارد:
  1. پرسش سوالات توسط اداره کل و پاسخ به آنها توسط مخاطب برای دخیل نمودن پیشنهادات و نظرات ارباب رجوع در تصمیمات اداره کل
  2. طرح مساله و یا پیشنهاد در هر زمینه ای که مخاطب تصور می کند مرتبط با این اداره کل می باشد و دریافت پاسخ آن از سمت اداره کل.
اصلاح و بهبود روشهای ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق سایت ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است. در این راستا زمینه دریافت پیشنهادات و سوالات مخاطبین از طریق سایت و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است. همچنین مخاطب می تواند با عضویت در فروم سازمان سولات خود را مطرح و پاسخ آن را در تالار بحث و گفتگو دربافت نماید. عضویت در کانال اداره کل در پیام رسان سروش یکی دیگر از روش های مشارکت می باشد. شهروندان می توانند نسبت به ثبت نام در این پیام رسان اقدام و سوالات خود را از این طریق مطرح نمایند. حتی میتوان جهت جمع آوری افکار نظر سنجی نمود. همچنین دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها درسایت سازمان فراهم می باشد.
یکی دیگر از روش های مشارکت افراد در تصمیمات اداره کل، تدوین استاندارد می باشد که افراد حقیقی می توانند بدین منظور با احراز شرایط لازم نسبت به تدوین استاندارد اقدام نماید.
دراین تارنما سعی شده کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس پذیری تارنما ، دسترس پذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.
شهروندان گرامی میتوانند سولات خود را از طریق ایمیل zanjan@isiri.gov.ir  یا شبکه اجتماعی سروش به آدرس https://sapp.ir/zanjan.isiri، تالار گفتگو موجود روی پورتال به آدرس http://eform.isiri.gov.ir و یا سایر مسیرها مطرح نموده و بدین وسیله در تصمیمات اداره کل مشارکت نمایند.

تصمیم گیری الکترونیکی سازمان
مشاوره الکترونیکی سازمان
دریافت نظرات و پیشنهادات در خصوص خدماتی که هنوز الکترونیکی نشده اند
بيشتر
.