اخبار
مدیر کل استاندارد استان زنجان: 412 باسکول جاده ای در استان زنجان مورد آزمون قرار گرفت مدیر کل استاندارد استان، ازنجان: دبه منظوربررسی صحت عملکرد باسکول ها در استان، در نیمه نخست سالجاری؛ تعداد 412 باسکول همکف جاده ای در مرکز استان زنجان و شهرستانهای تابعه، مورد آزمون قرار گرفت که از این تعداد، نتایج آزمون بیش از 75 باسکول ها، قبول اعلام شده است.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زجان، داود کارگرزاده، مدیر کل استاندارد استان، اظهار کرد: در راستای وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد ایران و نیز به منظوربررسی صحت عملکرد باسکول ها در استان، در طی 6 ماهه اول سالجاری؛ تعداد 412 باسکول همکف جاده ای در مرکز استان زنجان و شهرستانهای تابعه، مورد آزمون قرار گرفت که از این تعداد، نتایج آزمون بیش از 75% باسکول ها، قبول اعلام شده است.
وی،تأکید کرد: صاحبان باسکول های دارای نقص فنی، تا زمانی که نسبت به رفع مشکل دستگاه خود اقدام نکنند، اجازه استفاده از آن را ندارند.
مدیرکل استاندارد استان زنجان، یاد اور شد: باسکول هایی که نتایج آزمون آنها مردود گزارش شده است، باید طی مدت مقرر توسط تعمیرکار مجاز باسکول، تعمیر و رفع عیب شوند و پس از آزمون مجدد و در صورتی که نتایج آزمون آنها، مطابق با استانداردهای مربوطه باشند؛ به چرخه داد و ستد باز خواهند گشت.