دسترسی سریع

گزارش تصویری

مدیر کل استاندارد استان زنجان:

طرح پرسشگری استاندارد در استان زنجان اجرا شد

مدیرکل استاندارد استان، اظهار کرد: همزمان با ادارات کل استاندارد سراسرکشور، طرح پرسشگری استاندارد؛ با محوریت دو شاخص افزایش میزان اعتماد عمومی نسبت به استاندارد و بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد در این استان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داود کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان، اظهارکرد: همزمان با ادارات کل استاندارد سراسرکشور، طرح پرسشگری استاندارد؛ با محوریت دو شاخص افزایش میزان اعتماد عمومی نسبت به استاندارد و بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد در این استان اجرا شد.
کارگرزاده، افزود: هدف از اجرای این طرح را سنجش میزان آگاهی و شناخت شهروندان نسبت به وظایف سازمان ملی استاندارد ایران، در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی، اطلاع از میزان شناخت مصرف کنندگان نسبت به علامت استاندارد و اهمیت درج نشان استاندارد بر روی محصولات تولیدی درکشور و همچنین میزان آگاهی شهروندان از کالاهای مشمول استاندارد اجباری و تشویقی، عنوان کرد.
مدیرکل استاندارد استان زنجان، تصریح کرد: در این طرح، پرسشنامه های مربوطه، بدون آگاهی قبلی پاسخ‌دهندگان، تکمیل شد و مراجعین؛ با سامانه پیامکی 10001517 آشنا شدند.
گفتنی است؛ داود کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان زنجان نیز در روند اجرای این طرح همراهی داشته و سوألات مراجعین پاسخ دادند.

سایر تصاویر: