دسترسی سریع

گزارش تصویری

مدیر کل استاندارد استان زنجان:

بیش از 99 درصد نازل‌های عرضه سوخت مایع استان زنجان مورد تأیید استاندارد است

مدیرکل استاندارد استان زنجان، اعلام کرد: به منظور بررسی صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت مایع موجود در استان زنجان؛ در سال 98، تعداد 2 هزار و 440 آزمون ادواری انجام شده است که در این آزمون‌ها، یک هزار و 724 نازل سوخت مایع بنزین و 716 نازل سوخت مایع گازوئیل مورد آزمون قرار گرفته است که 99/75 درصد نازل ها قبول واقع شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داود کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان، اعلام کرد: به منظور بررسی صحت عملکرد 606 نازل عرضه سوخت مایع موجود در استان زنجان؛ در سال 98، تعداد 2 هزار و 440 آزمون ادواری انجام شده است که در این آزمون‌ها، یک هزار و 724 نازل سوخت مایع بنزین و 716 نازل سوخت مایع گازوئیل مورد آزمون قرار گرفته است که  از این تعداد  99/75درصد نازل ها قبول واقع شده است.
کارگرزاده، با بیان اینکه؛ نازل‌های مردودشده پس از تنظیم، مجددا مورد آزمون قرار می گیرند،  افزود: پس از کسب اطمینان از صحت عملکرد نازل‎‌های مردود شده، امکان استفاده مجدد از آنها فراهم می شود.
مدیرکل استاندارد استان زنجان، تصریح کرد، بازدید از جایگاه های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل‌ها، طبق برنامه هر 3 ماه یکبار و با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با همکاری کارشناسان مرکز ملی پخش فرآورده های نفتی انجام می گیرد.
 

سایر تصاویر: