دسترسی سریع

گزارش تصویری

مدیر کل استاندارد استان زنجان:

خانواده شهدا با باور به تحقق وعده خداوندی، زیباترین تجلی ایمان و ایثار را جلوه گری کرده اند

مدیرکل استاندارد استان زنجان، در دیدار با خانواده شهید داود افشاری در ایام الله دهه مبارک فجر98، عنوان کرد: شهیدان گرانقدر با نثار خون پاکشان، شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و به تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... حسین (ع) به دفاع از ارزش های والای اسلامی پرداختند و خانواده این شهیدان که با باور به تحقق وعده خداوندی، زیباترین تجلی ایمان و ایثار را جلوه گری کرده اند، اسوه الگوی جامعه به شمار می آیند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داود کارگزاده، مدیرکل استاندارد استان ، در دیدار با خانواده شهید داود افشاری در ایام الله دهه مبارک فجر98، عنوان کرد: شهیدان گرانقدر با نثار خون پاکشان، شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و به تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... حسین (ع) به دفاع از ارزش های والای اسلامی پرداختند و خانواده این شهیدان که با باور به تحقق وعده خداوندی، زیباترین تجلی ایمان و ایثار را جلوه گری کرده اند، اسوه الگوی جامعه به شمار می آیند.

 مدیر کل استاندارد استان زنجان، صبر و صلابت و بصرت خانواده این شهید بزرگوار را بهترین نمونه در ارائه عملی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی دراقشار مختلف جامعه و حاکمیت این روح الهی در جامعه برشمرد و ضمن تبریک چهل  و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یاد وخاطرۀ  همۀ  شهدا و ایثارگران  را گرامی داشته و به رسم احترام، با اهدا لوح سپاس از رشادت های آنان قدردانی کرد.