دسترسی سریع

گزارش تصویری

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان:

انجام دو هزار و 421 آزمون بر روی نمونه های واحدهای تولیدی استان زنجان در سال 99

در سال 99، تعداد دو هزار و 421 مورد آزمون بر روی نمونه های واحدهای تولیدی تحت پوشش استان صورت گرفته است که نتایج بیش از83 درصد از نمونه ها مطابق با استاندارد ملی مربوطه بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، سیروس صارمی، سرپرست اداره کل استاندارد این استان، اعلام کرد: به منظور نظارت بر کیفیت فرآورده های تولیدی در استان زنجان، در طی سال ۹۹، تعداد دوهزار و ۴۲۱ آزمون،  بر روی نمونه های واحدهای تولیدی تحت پوشش استان زنجان، انجام گرفت، که نتایج بیش از ۸۳ ٪ از نمونه ها با استانداردهای ملی مربوطه مطابق بوده است.
صارمی، تصریح کرد: نمونه برداری از واحدهای تولیدی استان، با هدف اطمینان از استمرار و تداوم کیفیت، در محصولات تولیدی استان، بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده، در حوزه های مختلف انجام می پذیرد و چنانچه در این راستا کالای فاقد کیفیت و استانداردهای لازم مشاهده شود، با متخلفان امر، مطابق با قوانین و ضوابط سازمان ملی استاندارد ایران برخورد می شود.
سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان، یاداور شد: در سال ۹۹،  همچنین، با برگزاری جلسات کمیسیون ماده ۱۸، به اعتراضات ۱۵۰ واحد تولیدی، در خصوص نتایج آزمون صادره رسیدگی شده است.