دسترسی سریع

گزارش تصویری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان:

ادارات استاندارد در اصل سنگر حفظ سلامت جامعه هستند

در دومین روز از هفته استاندارد، رامین میرزایی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، ضمن دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل استاندارد استان، هفته استاندارد را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان ، در دومین  روز از هفته استاندارد، رامین میرزایی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، ضمن دیدار  با مدیرکل  و کارکنان اداره کل استاندارد استان، هفته استاندارد را تبریک گفت.
میرزایی، با اشاره به نقش استاندارد در حفظ سلامت و ایمنی مردم، عنوان کرد : در اصل ادارات کل استاندارد به منزله سنگر  حفظ سلامت جامعه محسوب می شوند.
وی، افزود: با توجه به اینکه ایمنی و سلامت مردم به رعایت استانداردها بستگی دارد،  باید توجه به کیفیت و استاندارد کالاها و خدمات را در اولویت کاری قرار داده و حرکت  رو  به جلو را، در مسیر حفظ و سلامت و ایمنی شهروندان بدانیم.
میرزایی، تصریح کرد؛ سطح کیفیت کالا و خدمات،  در رونق اقتصادی، افزایش صادرات و اجرای سیاست های مقاومتی نقش بسزایی دارد، امیدواریم در بخش کیفیت خدمات،  بتوانیم تمامی استانداردها را رعایت کنیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، خاطر نشان کرد: استاندارد، به منافع اقتصادی و سلامت مردم کمک شایانی می کند و مسئولان نیز بایستی در راستای رعایت قوانین و معیارهای استاندارد پیشگام بوده و تلاش کنند.
در پایان رامین میرزایی ، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، با اهدا لوحی از زحمات  داود کارگرزاده، مدیر کل استاندارد استان زنجان و کارکنان این اداره کل  قدردانی کرد .
 

سایر تصاویر: