دسترسی سریع

گزارش تصویری

مدیر کل استاندارد استان زنجان:

اقدامات نه ماهه استاندارد زنجان در زمینه صدور، تمدید و تعلیق پروانه استاندارد

مدیر کل استاندارد استان زنجان، از صدور 46 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی، در این استان، طی نه ماهه سال جاری خبر داد!

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، داود کارگرزاده، مدیرکل استاندارد استان، اعلام کرد: در راستای استانداردسازی محصولات تولیدی،  از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه، با صدور 45 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری  و یک فقره پروانه استاندارد تشویقی برای فرآورده‌های جدید تولید شده در صنایع استان زنجان، موافقت شده است.
کارگرزاده، با بیان اینکه این اداره کل با تحقق86/5 درصدی برنامه عملیاتی پیش بینی شده در زمینه صدور و تمدید پروانه های کاربرد علامت استاندارد از ابتدای سال جاری تاکنون، در حمایت از صنایع کوچک و بزرگ استان گام برداشته است، افزود: صنعت مصالح ساختمانی با 33 درصد بیشترین سهم تعداد پروانه های صادر شده را به خود اختصاص داده است و صنایع  غذایی، مکانیک و فلزشناسی و شیمایی نیز به ترتیب با 31، 13 و 11 درصد آمار تعداد پروانه های صادره را به خود اختصاص داده اند.
مدیرکل استاندارد استان زنجان، در پایان  اظهار کرد: در طی این مدت، با تمدید و تجدید 27 فقره پروانه کاربرد نشان استاندارد نیز موافقت شده است.